Termene.ro a lansat cea mai eficientă platformă de urmărire a modificărilor fiscale necesare facturării

Publicat pe 11 Septembrie 2019
Termene.ro a a lansat cea mai eficientă platformă de eficientizare a facturării, o platformă ce oferă informații reale și actualizate despre datele financiare și juridice ale companiilor din România.

Erorile în facturare există și ele pot crea probleme destul de mari antreprenorilor. De aceea, cu ajutorul platformei „Analiza fiscală”, utilizatorii pot verifica în timp real starea societăților comerciale din România, precum și modificările recent apărute. Platforma este disponibilă aici, pentru a intra în posesia acestor date fiind nevoie de înregistrare.

Avantajele platformei

Prin accesarea platformei „Analiza fiscală”, termene.ro își propune să eficientizeze cât mai mult modelul de facturare și să evite problemele generate de erorile de facturare.

Prin înregistrare, utilizatorul va primi informații în timp real despre fiecare companie din România sau despre cele cu care se află deja în relații contractuale. Orice modificare nou apărută este semnalată utilizatorului prin sistemul de alerte. Platforma lansată recent elimină riscul de a emite facturi stornate sau facturi de corecție, economisind în acest fel timp și resursă de muncă.

Cum funcționează platforma?

Dacă sunteți un antreprenor, mai mult ca sigur platforma „Analiza fiscală” lansată de termene.ro reprezintă un mare avantaj pentru compania pe care o conduceți. Se poate accesa foarte simplu, fiind nevoie de înregistrare făcută pe site-ul termene.ro.

Datele companiilor cu care vă aflați în relație contractuală vor putea fi accesate în timp real, la fel ca și datele tuturor societăților din România. Platforma se actualizează în timp real și oferă modificări care au în vedere situația financiară și juridică a unei societăți comerciale. Aplicația pune la dispoziție utilizatorilor date despre companiile care au aplicat pentru split TVA sau despre cei care au TVA-ul anulat. Actualizarea acestor date se face în timpul nopții, fiind posibilă prin conectarea în serverul ANAF. Aplicația permite oferirea unor informații suplimentare, personalizate după dorința clienților.

De exemplu, dacă vreți să încheiați un contract cu o anumită companie din România, prin înregistrarea făcută la aplicația termene.ro veți primi toate informațiile solicitate, pornind de la numărul de asociați, administrator, date fiscale despre societatea comercială, sediu și date de înregistrare. Veți afla și dacă societatea plătește sau nu TVA, dacă a aplicat pentru split TVA sau nu. Toate aceste informații vă vor ghida pașii către o afacere de succes, având o imagine amplă asupra companiei cu care urmează să lucrați. De asemenea, colectând date reale, veți putea primi toate informațiile solicitate și nu mai pierdeți timp cu stornarea unei facturi.

Cum se realizează înregistrarea?

Platforma „Analiza fiscală” necesită înregistrare. Crearea contului de utilizator se va face doar prin introducerea unor date reale ale companiei pe care o reprezentați.

După realizarea contului, veți putea solicita informații despre statutul juridic al companiei, evoluția financiară, statutul fiscal, dar și despre obligațiile existente la bugetul statului, istoricul administratorilor sau despre eventualele mențiuni în buletinul procedurilor de insolvență.

Termene.ro este cea mai completă platformă cu informații actualizate în timp real despre companiile din România. Se pot observa aproape orice tip de indicatori, pornind de la cifra de afaceri, profit, pierderi, active, pasive și până la sediu sau numele asociaților. Respectul, dar și un mediu de afaceri sănătos reprezintă cheia pentru dezvoltare. Termene.ro transformă încrederea în cifre, dar și în informații reale și rapid actualizate, necesare pentru dezvoltarea oricărei companii din România.


Digital Workforce SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →