TUI TravelCenter anunță topul destinațiilor externe pentru vacanța de vară din 2018

Publicat pe 18 Iulie 2018
TUI TravelCenter, cea mai întinsă rețea de distribuție de produse turistice din România, a înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor de pachete turistice pentru destinații externe, în primele 6 luni ale acestui an.

Astfel, în perioada ianuarie-mai 2018, numărul rezervărilor de vacanțe prin TUI TravelCenter a crescut, depășind cifra de 30.000. Aceste rezervări au generat vânzări cu peste 21% mai mari față de aceeași perioadă a anului trecut.

Cererile masive pentru destinații exotice au condus la o poziționare mai bună a vacanțelor de vară, comparativ cu anul 2017.

Mai mult decât atât, pachetele dinamice, pachetele turistice cu zbor inclus, tarifele reduse și personalizate pentru vacanțele last minute de la TUI TravelCenter, ofertele pentru majoritatea intervalelor de timp și serviciile la standarde germane, au contribuit la creșterea vânzărilor din primul semestru al acestui an.

 TUI TravelCenter a realizat un TOP 5 destinații externe pe care românii le aleg să își petreacă vacanța de vară.

Astfel, conform analizelor față de anul trecut, românii cumpără destinații exotice. Acestea au atins aproximativ 10% din volumul total al vânzărilor de sejururi externe achiziționate de către turiști.

 În TOP-ul vacanțelor de vară se clasează Turcia (35% din totalul vânzărilor), urmate de cele din Grecia ( 20% din rezervări), România (5%) și alte destinații (40%).

La nivelul acestor țări, cele mai căutate destinații din regiunile acestora au înregistrat un volum de căutare de peste 80% (Corfu, Thassos, Santorini, Cretă, Alanya, Kusadasi, Antalya).

În baza negocierilor cu cei mai mari furnizori externi de servicii turistice, TUI TravelCenter deține oferte în exclusivitate la anumite hoteluri, precum și o gamă completă de servicii turistice adiționale.

În afară de evoluția vacanțelor de vară în străinătate, afacerile TUI TravelCenter au fost provocate și de factorul decizional cu privire la “câți bani sunt dispuși românii să cheltuie pentru o vacanță în străinătate”.

Astfel, pentru perioada ianuarie - mai, conform rezultatelor și analizelor realizate de către TUI TravelCenter, o familie de români alocă în medie pentru o vacanță suma de 1500 de euro.

În urmă analizelor pe zone, turiștii din Moldova, cheltuie în jur de 1100 de euro pentru o vacanță, cei din sudul țării aproximativ 1400 de euro, iar cei din Transilvania aproximativ 1500 de euro. Și în București lucrurile stau foarte bine, cel mai mare buget alocat pentru o vacanță a unei familii cu un copil este de aproximativ 3000 de euro. În medie, o familie din București alocă pentru o vacanță de vara aproximativ 1500 de euro.

 

TUI TravelCenter urmărește să îmbunătățească calitatea serviciilor de la an la an

Planurile de business pentru această perioadă și pentru perioada următoare mizează foarte mult pe investiția în pachete pentru vacanța de vară și diversificarea lor pentru următoarele sezoane.

În momentul de față, TUI TravelCenter surprinde publicul țintă prin ascultarea proactivă a nevoilor clienților, performanță dovedită și capacități multiple de realizare a celor mai tentante oferte.

Despre TUI TravelCenter

TUI este prezent în 180 de țări, deservește aproximativ 30 de milioane de clienți anual și are peste 71.000 de angajați.

La nivel mondial, TUI este împărțit în trei departamente: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts și Cruises.

În România, TUI TravelCenter este una dintre cele mai bine cotate agenții de turism, cu 80 de puncte de lucru situate în mall-uri și în zone comerciale cu trafic intens. Cifra de afaceri a rețelei de agenții TUI TravelCenter/Eurolines România a depășit anul trecut 100 de milioane de Euro. Sursa: https://www.eurolines-group.ro/.

Domenii: Lifestyle

Accent Adserving Agency SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →