Unul dintre cele mai eficiente canale digitale pentru Business-uri

Publicat pe 1 Mai 2018
În ultimii ani am asistat la ascensiunea sau căderea multor platforme digitale, gândite pentru brand awareness sau business nou, făcând experimente cu multe din ele. Azi în Craft Interactive folosim cu succes unul dintre cele mai interesante canale din online, care e în același timp și printre cele mai ignorate de marketeri.

În momentul de față atenția colectivă în online e îndreptată spre rețele sociale ca Facebook sau, mai nou, spre Instagram – cu o creștere impresionantă. Însă mai puțin cunoscut e faptul că cei mai mulți utilizatori din lume și cel mai mare engagement digital sunt în platformele Google.

MyBusiness

Un produs evoluat din Google Maps – una dintre cele mai inovative platforme din ultimele decenii, care a schimbat lumea așa cum o știam. Suntem în era în care oamenii sunt producătorii de conținut, calitatea imaginilor făcute de dispozitivele din buzunar echivalează camerele foto profesioniste, iar cei mai activi social depun energie să creeze unicitate în conținut vizual produs, oferit gratuit companiilor.

Noi, oamenii

Furnizăm răspunsuri pentru a construi identitatea online a business-urilor, acordăm recenzii și formăm nota generală deținută de un brand – iar 3 din 5 oameni luăm decizii pe baza acelor note, când căutam motive să cumpărăm produse online sau servicii. Locul unde sunt centralizate toate acestea e Google MyBusiness.

Rezultatele obținute sunt măsurate ușor în platformă, iar datele de acolo sunt extrem de benefice pentru companii. De ceva timp Google le-a conectat și cu alte platforme folosite pentru activitățile de marketing digital, cum ar fi G. Analytics, Youtube, Adwords, Google+ sau Google Maps. Construiești imaginea afacerii aici și apoi o distribui în alte proprietăți Google, folosite de oameni pentru diferite nevoi.

Prezență online sănătoasă plus clienți noi

Când facem rezervare la o cafenea sau restaurant, când vrem să mergem la o clinică stomatologică, înainte să semnăm un contract între companii sau chiar înainte să cumpărăm un produs dintr-un magazin online (pentru care mai căutăm informații suplimentare)… rezolvăm printr-un apel telefonic, care a ajuns să fie mai important ca niciodată pentru business-uri. Iar Pagini Aurii nu mai e la modă de pe vremea când MIRC-ul era ce e Instagram-ul azi.

Folosim Google să interacționăm cu companii, căutăm informații pentru a le apela, setăm traiectoria spre a ajunge la ele, analizăm nota lor generală sau cum arată ele în Google Maps… toate sunt gestionate ‘din spate’, în Google MyBusiness.

Un exemplu

Ales din grădina creativă Craft Interactive: partenerul nostru Camera din Față. În ultimul quarter brandul a fost căutat de 55.000 de ori, s-au făcut peste 284.000 de vizualizări ale imaginilor, mai mult de 2700 de oameni au pornit spre loc folosind Get Directions și s-au primit sute de telefoane.

Pentru că toate cifrele obținute de business-uri nu sunt obținute cu bugete dedicate, ci sunt ceea ce numim free media, am putea spune că momentan MyBusiness Google e una dintre cele mai eficiente platforme din mixul de online marketing, dacă e configurat bine și atașat unei strategii digitale integrate.

Mai nou MyBusiness a lansat posibilitatea de a publica postări afișate la relevanță brandului în Google Search, oferind noi oportunități de interacțiune ale companiilor cu utilizatorii, aspect ce influențează pozitiv sănătatea SEO, alături de Google+ sau Search Console.

CITEȘTE MAI MULT


Craft Interactive SRL

Agenție interactivă cu nucleu digital. Construim experiențe digitale conectând brandurile cu oamenii, personalizând mixul ideal de soluții în marketing online, să creștem performanța business-ului...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →