Vânzări de 2 milioane de euro. Rezultate parţiale Black Friday în 2Performant.

Publicat pe 18 Noiembrie 2016
Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping al anului, este încă în plină desfăşurare. De aseară, până în prezent, am stat cu ochii pe cifrele din reţea şi vă putem împărtăşi deja câteva date importante.

Începând cu miezul nopţii şi până la ora 16:30 a fost generat in rețeaua 2Performant un număr total de vânzări de peste 27.000, aproape de numărul total de vânzări înregistrat cu un an în urmă în toată ziua de Black Friday – 28.976. 

Tot până la ora 16:30 au fost înregistrate vânzări totale de 2.031.314,79 euro (cu tot cu TVA). Valoarea comisioanelor până la aceeaşi oră a fost de 102.451,86 euro, depăşind cu 10% valoare totală din întreaga zi de Black Friday din 2015 – 93.103 euro.

Reţeaua a avut o rată de conversie totală de 2.92% şi un câştig la 100 de clickuri (EPC) de peste 9 euro.

Printre cele mai performante programe de afiliere au fost:

Vola - rata de conversie 4,22% și EPC de 13,64 euro

Elefant - rata de conversie 5,74% și EPC de 13,51 euro

Orange România - rata de conversie 1,24% și EPC de 8 euro

Nichiduță - rata de conversie 2,09% și EPC de 7,27 euro

ZOOT - rata de conversie 1,18% și EPC de 13,44 euro

Cupio - rata de conversie 5,15% și EPC de 15,67 euro

Cel mai mare comision a fost înregistrat la CIT Grup – 190,14 euro.

Cea mai mare vânzare din rețea a fost generată pentru evoMAG – 4.583,67 euro şi a fost pentru o comandă ce a inclus 2 ecrane de proiecţie, 2 videoproiectoare şi un sistem PC.

Alte vânzari cu valori foarte mari au fost:

Elefant - 2.640 euro. Cele mai frecvent cumpărate au fost ceasurile şi parfumurile.

EvoMAG – 4.560 euro. Produsele din topul preferinţelor au fost televizoarele, telefoanele şi laptopurile.

Vola – 1.128 euro. Cele mai frecvent cumpărate au fost biletele de avion.

Zoot – 1.186 euro

Somproduct - 1.357 euro

Ora cu cele mai multe vânzări a fost 8:00 a.m., înregistrând un număr de 2405 de vânzări, comparativ cu anul anterior, când cea mai bună oră a fost 00:00 şi a adus 2200 de vânzări. 

Iată cum a evoluat numărul de vânzări în fiecare oră, în intervalul monitorizat. (imagine atasata)

Ofertele vor continua şi în următoarele două zile. Aceste date parţiale vor fi urmate luni de statisticile finale pentru întreg weekendul de Black Friday. 

Spor la conversii™!

Domenii: New Media

2Performant Network SA

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →