Vânzări record la Târgul de Turism al României. Karpaten Turism a vândut vacanțe în valoare de 2,2 milioane de euro. Turc

Publicat pe 18 Noiembrie 2019
Karpaten Turism, unul dintre cei mai mari turoperatori de pe piața din România, a vândut în cadrul Târgului de Turism, din perioada 14 – 17 noiembrie 2019, pachete turistice în valoare de 2,2 milioane de euro, cu 120% mai mult față de ediția din toamnă a anului trecut.

Destinația cea mai căutată a fost Turcia, cu peste 600 pachete de vacanță vândute, urmată de Israel, Thailanda, Maroc, Spania, Grecia și Dubai.  

În top 3 cele mai scumpe vacanțe rezervate în cele 4 zile de târg se situează: Revelion Indochina, la 13600 euro, Sejur Rio de Janeiro, la 11200 euro și Sejur Dubai, la 10600 euro.

Dintre pachetele de croazieră, cel mai mult au trezit interesul: Croazieră Panama, Columbia & Caraibe, al cărei preț pleacă de la 1599 euro/persoană, Croazieră pe Nil, de la 639 euro/ persoană și Croazieră SUA – Coasta de Vest & Hawaii, de la 3889 euro/ persoană.

Continuând conceptul de stand tematic, pe care l-a inițiat pe piața din România la edițiile anterioare a târgului de turism, Karpaten Turism a realizat și anul acesta un stand împărțit pe destinații, care le-a oferit turiștilor posibilitatea să intre în contact cu diversitatea culturilor din alte părți ale lumii, încă dinainte de a ajunge în vacanță.

“Pentru a aduce mai aproape de turiști farmecul destinațiilor pe care le promovăm, am amenajat 5 colțuri tematice în cadrul standului Karpaten Turism pentru: Turcia, Țara Sfântă, Thailanda, Grecia și Maroc. Am recreat astfel bazarul din Marrakech, Zidul Plângerii din Ierusalim și o celebră plajă din Thailanda. Printre activitățile special organizate pentru a oferi o experiență autentică turiștilor în cadrul târgului de turism s-au numărat: masajul thailandez, atelierul artizanal de olărit, dansurile grecești, concertul de nai și dansurile orientale. Turiștii au intrat în contact și cu gastronomia locală, oferindu-le posibilitatea să încerce atât înghețată turcească și thailandeză, cât și curmale, măsline și ceai marocan de mentă din Maroc.” a explicat Alexandra Mărginean, Marketing Manager Karpaten Turism.

Cu ocazia târgului de turism, Karpaten Turism a lansat atât Catalogul Vacanțelor 2020 – Circuite și Croaziere, cât și Catalogul Early Booking 2020 – Sejururi, Chartere și Destinații exotice.

Pe partea de sejururi în destinații exotice, pe primele locuri în topul vânzărilor din perioada târgului s-au situat: Thailanda, Bali – Singapore, Maldive și Mauritius, prețurile pachetelor de vacanță pentru aceste destinații începând de la 899 euro/persoană.

Din 2018, Karpaten Turism este singurul turoperator din România care operează curse de tip charter spre Marrakech, Maroc.

“Am luat decizia de a avea un zbor direct către această destinație pentru a îmbunătăți experiența turiștilor în timpul vacanței și a scurta timpul alocat transportului cu avionul, care înainte nu era posibil fără escală. Turiștii noștri doresc să viziteze cele mai importante atracții și să descopere cultura locală într-un mod organizat, alături de ghizi specializați pe Maroc. În top 5 cele mai căutate obiective turistice se numără: Chefchaouen, cunoscut și drept Orașul Albastru, Ouarzazate, denumit și Poarta Saharei, Casablanca, Palatul Bahia și bazarul din Marrakech. Zborurile sunt programate în perioadele optime pentru călătorii, primăvara sau toamna, următoarele date de plecare pentru charter Maroc fiind în martie și aprilie 2020." a comentat Alexandra Mărginean, Marketing Manager Karpaten Turism. 

Reducerile oferite în cele 4 zile de târg au fost de până la 45% pentru sejururi în Turcia, Grecia, Tunisia și Egipt, acestea păstrându-se și în prima săptămână de după târg.

Karpaten Turism și-a dublat în ultimii doi oferta de produse, oferind pe piața din România, una dintre cele mai largi varietăți de circuite, croaziere și sejururi exotice.

 “În acest moment avem peste 200 de programe turistice proprii în portofoliu, organizând circuite, croaziere și sejururi în Europa, Asia, Africa, America de Nord, America de Sud și Australia. Pentru anul 2020, avem planificate 1300 de plecări pentru circuite de grup și croaziere.” a declarat Alexandru Mărginean, Outgoing Manager Karpaten Turism.

---

Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenții turoperatoare care s-a dedicat promovării atracțiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a lungul timpului să devină lider de piață în organizarea de circuite, croaziere și sejururi. În prezent, compania deține în flota proprie 16 autocare moderne, două nave de croazieră în Delta Dunarii și două hoteluri, Hotel Piemonte**** din Predeal și Casa Bazna*** din stațiunea Bazna, jud. Sibiu, investind continuu în cei peste 200 de angajați ai săi și susținând dezvoltarea sustenabilă a turismului la nivel național. Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați: www.karpaten.ro

Domenii: Turism

Karpaten Turism

Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenții turoperatoare care s-a dedicat promovării atracțiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →