Vrei sa participi la un curs SEO amanuntit? Iata ce cunostinte vei dobandi!

Publicat pe 16 Aprilie 2019
Doresti sa urmezi o cariera in domeniul SEO sau ai un business online si vrei sa iti imbunatatesti cifra de afaceri? Indiferent de caz, poti profita de oportunitatea unui curs SEO pentru atingerea obiectivelor tale! Desigur, multi pot argumenta faptul ca exista destule informatii pe internet, insa acestea sunt fie incomplete, fie iesite din uz, deoarece SEO este un domeniu foarte dinamic, in continua schimbare. De asemenea, este greu sa dai de exemple practice pe internet, spre deosebire de un curs SEO de doua luni, in care vei asimila atat informatii, cat si exemple de situatii concrete.

Prin urmare, participarea la un curs SEO amanuntit te va ajuta sa intelegi care sunt cele patru directii importante ale activitatii de optimizare a unui site:

    • Optimizarea On-Page;

    • Comunicarea Off-Page si linkbuilding;

    • Indicatorii de User Experience;

    • Valoarea brandului in online si brand awareness-ul.

Acest patru capitole vor fi tratate atat in ansamblu, cat si in amanunt, in functie de subcapitolele fiecaruia. De asemenea, multe dintre subiectele de mare interes vor fi abordate impreuna cu invitati surpriza, oameni consacrati din mediul online romanesc. Iata, in mare, care sunt cunostintele pe care le vei acumula la un curs SEO complet:

Optimizarea On-Page

Acest capitol trateaza problemele pe care le poti intalni direct pe site-ul tau, dar si calitatea continutului prezent in acesta. Prin urmare, daca luam in calcul faptul ca aceasta zona este, practic, "ograda ta", va trebui sa te asiguri ca totul functioneaza perfect! Un site de calitate, construit corect, va atrage nu doar utilizatorii, ci va fi si pe placul motoarelor de cautare, precum Google. Alternativ, un site slab optimizat va influenta negativ si activitatea de Off-Page.

Prin urmare, participand la acest curs SEO, vei afla tot ceea ce presupune o optimizare On-Page corecta.

Comunicarea Off-Page si linkbuilding

Atat comunicarea Off-page, cat si construirea de link-uri valoroase catre site-ul tau sunt doua criterii foarte importante in SEO. Cu ajutorul unui continut de calitate, care sa directioneze persoanele interesate catre site-ul tau, vei ajunge sa rankezi din ce in ce mai bine in Google. Iar daca site-urile "externe" au o autoritate de domeniu mare (domain authority), vei ajunge chiar in primele pozitii din motorul de cautare. Astfel, la un curs SEO amanuntit, vei invata ca nu este de ajuns sa ocupi pozitii bune bazandu-te doar pe termenii de cautare, ci sa creezi constant continut, consolidand astfel autoritatea site-ului tau in domeniul online. Popularitatea, calitatea si relevanta continutului sunt esentiale, atat din perspectiva tehnica, cat si din cea a utilizatorului.

Altfel spus, daca iti doresti o pozitie cat mai buna in Google, nu ai cum sa omiti activitatea de linkbuilding. Despre cat de importanta este aceasta vei afla in urma unui curs SEO complet.

Indicatori de User Experience

Acesti indicatori au scopul de a te ajuta sa echilibrezi mai bine resursele investite, avand si un rol de "fine-tuning" al activitatii SEO. Nu poti doar sa optimizezi meta-tagurile, asteptand sa urci in pozitiile Google. Alaturi de linkbuilding si de optimizarea On-Page, trebuie sa acorzi atentia cuvenita si altor factori, precum viteza site-ului sau disponibilitatea acestuia la afisarea pe dispozitive mobile. SEO inglobeaza multe aspecte, care conlucreaza pentru atingerea unui scop comun - trafic mai ridicat, rata de conversie mai buna, venituri mai mari.

Valoarea brandului tau in mediul online

Recent, motoarele de cautare au inceput sa acorde din ce in ce mai multa atentie brand-urilor, oferindu-le atat spatiu de expunere mai mare, cat si o vizibilitate mai buna in online. Astfel, in urma acestui curs, vei invata atat tehnici SEO, cat si tehnici de marketing online, pentru a-ti creste brand awareness-ul si, implicit, pozitiile in Google.


Adserving iAgency.ro SRL

iAgency este o agentie interactiva, specializata în servicii de SEO, Web Design si Social Media. Misiunea agentiei este de a oferi servicii creative de marketing online care sa aduca rezultate...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!